dinsdag 13 november 2012

Geen zin

Het is dinsdag en dat betekent dat donderdag alweer dichterbij komt. Ik heb er echt geen zin in deze keer. Hij krijgt de 3 soorten, dat wil dus zeggen dat het weer een lange dag zal worden met veel wachten, dat hij weer erg misselijk zal zijn, dat hij weer erg moe zal zijn,... Ze gaan ook nog een aantal echo's of foto's nemen van buik, longen,... Ik heb er geen goed gevoel bij. Kijk ik gewoon op tegen de lange dag en al die smerigheid die in zijn klein lijfje gegoten wordt of ben ik bang van wat de resultaten van de echo's zullen zijn?
Jenne is ook verkouden en loopt rond met een hoestje. Ik hoop maar dat de chemo niet wordt uitgesteld. Normaal hebben we na deze week een pauze. Volgende week moeten we wel nog naar de dagzaal maar gewoon voor controle en een bloedonderzoek. Hopelijk kan alles doorgaan volgens plan.

Vandaag denk ik ook eens extra aan een lieve vriendin die pas bevallen is. De baby moet vandaag een ingreep ondergaan, één van velen die nog zullen volgen. Vandaag branden wij een kaarsje voor kleine V.

5 opmerkingen:

  1. Begrijpelijk dat het af en toe wel allemaal wat teveel is en dat angst en bezorgdheid feller de kop opsteken. Misschien komt het omdat de effecten van de gewone lichtere chemo nog een beetje leken mee te vallen en dat je nu met de zwaardere weer niet weet hoe Jenne dit gaat verwerken.
    Ik kan alleen maar proberen jullie moed in te spreken en wensen dat jullie weer de sterkte vinden die nodig is om het vervolg aan te kunnen. Je gevoelens uitspreken kan soms helpen om ze plaats te geven in het leven van alledag.
    Wij weten dat de behandeling lang en moeilijk is maar toch blijven wij met een posititief gevoel jullie verhaal volgen, met geloof en vertrouwen in de toekomst van onze superheld !
    Dikke knuffel van R en MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Eva,

    We duimen hier heel hard... Het is het enige wat we kunnen doen, maar we doen at dan ook met volle overgave... en ook voor kleine V wordt hier heel hard geduimd!

    groetjes,

    Miet en co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als morgen de dag voorbij is wil dat zeggen "weer eentje voorbij, weer eentje minder".
    Veel sterkte voor morgen. Ik brand hier een kaarsje voor jullie met positieve gedachtjes, wie weet brengt dat wat verlichting tijdens de dag.
    veel liefs
    Jo DB

    BeantwoordenVerwijderen