zondag 21 oktober 2012

Bobbels

Terug van ons weekendje. Het was eigenlijk veel te kort om de knop te kunnen omdraaien. Volgende keer beter. Het weerzien was des te leuker.

Jenne heeft verschillende rode bobbels op zijn hoofd. Op het eerste zicht zag ik er alleen 2 op zijn wang, dus dacht ik aan muggenbeten. Toen ik hem wat beter bekeek, merkte ik dat hij er zeker 7 heeft op zijn gezicht en nek en dan ook nog verschillende in zijn haar. Vreemd. Ofwel een overijverige mug ofwel toch iets anders? Tegen de windpokken heeft hij nog snel voor de eerste chemo een inenting gekregen. Ik kan niet meteen bedenken wat het dan wel kan zijn. We kunnen dus alleen maar weer afwachten. Voorlopig heeft hij nergens bobbels op zijn lichaam. Hopelijk blijft het zo.

1 opmerking:

  1. Wat goed dat jullie eens met zijn tweetjes op stap zijn gegaan! Ik kan me inbeelden dat dat goed heeft gedaan. Hopelijk gaan de bobbels snel weg en is het nog van een herfst-mug :-)

    BeantwoordenVerwijderen