dinsdag 21 augustus 2012

Weerzien

Vandaag weer twee kaartjes in de post, opgestuurd door het ziekenhuis. Blijkbaar waren ze na ons vertrek daar toegekomen. Die kaartjes zijn echt super. Zo is er elke dag iets om naar uit te kijken.

Jenne is nu echt zijn eigen babbelende zelf. Er worden zelfs al terug grapjes gemaakt. Deze voormiddag stond er een uitje naar de Brico op het programma (klein beginnen). Helaas werden we op weg naar daar langs achter aangereden. A zuchtte eens diep, als wou hij zeggen: dit kan ik er nu echt niet bij hebben. De schade aan onze splinternieuwe auto viel gelukkig nog mee. In de winkel begon Jenne te zingen. Waarschijnlijk voelde hij zich weer even 'normaal' en geniet hij van het samenzijn met mama en papa.

Het werd ook eens tijd om naar mijn werk te gaan om wat papierwerk rond mijn afwezigheid in orde te brengen. Onderweg naar daar voelde het heel vreemd om deze weg weer te nemen. Terug de realiteit in. Toch had ik ook wel een goed gevoel en besefte ik weer eens dat ik (normaal gezien) echt wel met plezier ga werken. Het voelde goed om weer tussen mijn lieve collega's te zijn.
Na een tijdje hoorde ik in de verte mijn superheld toch roepen vanuit het verre Kortenberg en werd de drang te groot. Dus haastte ik me naar huis en was ik blij hem daar goedgemutst te vinden met zijn held, zijn papa.

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    Leuk te horen dat iedereen blij was met het pakje.
    Nog veel leuker om te lezen is dat jullie een uitje naar de winkel hebben gemaakt en dat Jenne weer wat gek doet en zingt, dat geeft jullie (en ons) weer een beetje moed!
    Dat ongelukje is wel even balen , ppfff.
    Vandaag is Mauro bij de oma&opa en om 17h gaan we even naar zijn nieuwe school. We hebben een plaatsje gekregen in een school op 800m van ons huisje, en dat is beter dan 4km. Zo zullen we al sneller eens de fiets kunnen nemen. Hopelijk went hij snel aan de nieuwe school en andere juf en kinderen! Ik zal er toch weer met een klein hartje staan op die eerste schooldag.

    Hou jullie sterk en geniet van Jenne zijn lachjes en liedjes :-)
    Groetjes uit Gent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Vanessa,
    De kindjes vonden het geweldig en spannend. Vooral dat er op elk pakje stond voor wie het was, was spannend en leuk.
    Bedankt!
    Eva en Anton

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEy Eva en Anton, Ik las gisteren jullie blog en moest wel even slikken. Ik wens jullie enorm veel moed en sterkte! Geniet van elk positief moment zodat jullie sterk staan voor de mindere goede momenten! We leven enorm met jullie mee.
    groetjes,
    Nadia en de kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. J'espère que c'est OK de poster en français (mijn schriftelijke NL is so so). Papa d'un petit N de tout juste quatre ans, je ne peux qu'imaginer la difficulté du moment et simplement souhaiter plein de courage à vous et Jenne-Super-Held! R, un collègue de A

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof om te lezen dat Jenne zijn eigen zelf terug is. Zo kan iedereen een beetje op adem komen.
    Door jullie berichten voel je zo de liefde voor jullie kindjes. Echt ontroerend!
    Ons aanbod voor logement voor Mona geld nog steeds of andere hulp ook. Je laat maar weten.
    Groetjes en dikke knuffels.
    Tania & co

    BeantwoordenVerwijderen